Potrzebujesz pomocy? +48 601 186 690

Szukaj firmy

Funeral Forum 2018 – konferencja dla profesjonalistów branży funeralnej

Funeral Forum 2018 – konferencja dla profesjonalistów branży funeralnej

Tegoroczna IX edycja targów funeralnych Memento Poznań już za kilka miesięcy – w tym roku odbędzie się w dniach 15-17 listopada na poznańskich targach. Zanim jednak nadejdzie targowa jesień, warto wybrać się do Poznania na konferencją dla profesjonalistów branży funeralnej – FUNERAL FORUM.

W tym roku w dniach 25-26 maja 2018 roku na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się druga odsłona FUNERAL FORUM, wyjątkowego wydarzenia szkoleniowo-konferencyjnego z obszaru inspiracji, marketingu i sprzedaży. Celem Forum jest przekazanie nowoczesnej, praktycznej wiedzy z obszaru obsługi klienta, która przełoży się na efektywne prowadzenie firmy pogrzebowej.

W czasie Funeral Forum uczestnicy otrzymają solidną porcję praktycznej wiedzy okraszoną warsztatami, gotową do wdrożenia w twojej codziennej działalności. Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy lepiej zrozumieją zachowanie klienta i odpowiedzą na jego potrzeby. Dowiedzą się m.in. jak komunikować się skutecznie i czerpać z tego korzyści w postaci większej sprzedaży oraz jak zaaranżować dom pogrzebowy, tak by lepiej eksponować atuty swojej oferty. Pełen program Forum znaleźć można na stronie: http://funeralforum.pl/#program.

Koszt udziału w wydarzeniu jest kroplą w morzu zysków, jakie otrzymają uczestnicy Forum. Gwarancją tych profitów są starannie dobrany program i dobrani prelegenci – specjaliści, którzy znają swój temat od podszewki i z wielką swobodą oraz łatwością przekazują go dalej. Poza tym, argumentem przemawiającym na korzyć Forum jest fakt, że spotkanie z takimi specjalistami w jednym miejscu, jest dziesięciokrotnie tańsze niż indywidualne konsultacje.

Wśród prelegentów pojawią się m.in. dr Marek Borowiński znany jako Shop Doctor, dla którego merchandising w połączeniu z neuromarketingiem nie ma tajemnic, Monika Śleziońska i Marta Cała-Sturzbecher z Agencji Marketingowej MOMA specjalisującej się w tworzeniu strategii i marketingu funeralnym oraz Rafał Błachowski specjalista od skutecznej komunikacji i negocjacji w procesie sprzedaży, psycholog dr Piotr Kiembłowski z Fundacji NAGLE SAMI oraz Piotr Kamiński specjalista w obszarze mediów elektronicznych.

Termin zgłoszeń uczestnictwa w Funeral Forum upływa 18 maja.

Więcej informacji na temat Funeral Forum: http://funeralforum.pl/

O nas